Πέμπτη, 5 Μαρτίου 2015

Πάμε σινεμά;

ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΠΡΕΜΙΕΡΕΣ

http://screeneye.net/wp-content/uploads/2015/03/hmaxairia-315x456.png
04/03/2015 Από Ιάκωβος Γωγάκης

Η Μαχαιριά

Οι έντονοι συσχετισμοί και συνειρμοί μιας ιστορίας 110 χρόνων, πίσω από τα δραματικά γεγονότα που συμβαίνουν -τις ανήσυχες μέρες που διανύουμε-σε Ιράκ, Συρία και Παλαιστίνη και η εξαιρετική αισθητική αποτύπωση των συμβάντων, καθιστούν το νέο έργο του Φατίχ Ακίν ως ένα από τα πιο καθηλωτικά φιλμ της χρονιάς
http://screeneye.net/wp-content/uploads/2015/03/Timbuktu-greek-poster-315x450.jpg
04/03/2015 Από Ιάκωβος Γωγάκης

Τιμπουκτού

Ο Αμπντεραμάν Σισακό, ανακαλύπτει δύο ακραία γεγονότα, που διαδραματίστηκαν στο Τιμπουκτού το 2012 και δημιουργεί μια ποιητική ταινία, αποκαλύπτοντας την ομορφιά του τοπίου και των βασικών του ηρώων, διαμαρτυρόμενος ταυτόχρονα για τη θρησκευτική βία και τον σκοταδισμό. Η μπερδεμένη αφηγηματική δομή αφήνει πικρή γεύση στο όλο εγχείρημα
http://screeneye.net/wp-content/uploads/2015/03/Nightcrawler-posterfull-315x454.jpg
04/03/2015 Από Ιάκωβος Γωγάκης

Νυχτερινός Ανταποκριτής

Στον πυρήνα του Νταν Γκίλροϊ η αχαλίνωτη ροπή των ανθρώπων της τηλεόρασης και του δημοσιογραφικού κόσμου για προσωπική προβολή και ανέλιξη, πορευμένος πάνω στον σκηνοθετικό δρόμο, πρωτίστως του Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ (σε νοηματικό και αισθητικό επίπεδο) και δευτερευόντως του Νίκολας Βίντινγκ Ρεφν ( όσον αφορά την τεχνοτροπία). Στα πλην, η παρωχημένη αισθητική των 80s
http://screeneye.net/wp-content/uploads/2015/03/amostviolentyearpp-315x450.jpg
04/03/2015 Από Ελένη Ανδρεάδου

Στα Χρόνια της Βίας

Η ταινία παρουσιάζει έναν κόσμο όπου οι αξίες που ενσαρκώνει προδίδουν σύγχυση και απειλή για την ίδια την ύπαρξη που αδυνατεί να διατηρήσει το δικαίωμα μιας έστω ουδέτερης επιλογής. Οι ερμηνείες γίνονται με τη σειρά τους φορείς νοημάτων, παραδείγματα λειτουργικότητας ή μη της υιοθέτησης συγκεκριμένων συμπεριφορών. Η μεγάλη διάρκεια της ταινίας αποτελεί ίσως το πιο μελανό σημείο της δημιουργίας του Τσάντορ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου